Ingrid Michaelson

11 Ocak 2009 Pazar

Şimdi uzun uzun tanıtım yazmayacağım. Ingrid iki tane single çıkarmış. Bunları da internetten satışa koymuş. “Aaa ne güzel” dedim, başladım aramaya. Aramadığım tracker da kalmadı, p2p yazılımı da. “Demek ki yokmuş” dedimm gittim amazon.co.uk ve iTunes’a satın almaya. Nuh dediler peygamber dediler, Türkiye’de yaşıyorum diye satmadılar. Sahte adresler vs. olmadı, kredi kartım ve PayPal hesabım beni ele verdi. Olmadı mı olmuyor işte..
Ben de ne yaptım Can'ın yardımları ile şarkıları internette dinlenen iki ayrı siteden kaydettim. Şimdi de size sunuyorum. Maksat benim gibi kafayı sıyırmayın, alın bir iki dinleyin sıkılın.

Sevgiler


Snowfall
When The Leaves

Ama bir yandan da 2008'in sonunda Ingrid bir albüm çıkarmıştı. Onun linkini de vermeden edemicem. Albümdeki tüm şarkıları sıkılmadan dinleyebilirsiniz.

IM - Be OK

0 yorum: